مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

آخرین آپ سال ۸۷ - مصاحبه روزنامه خبر ورزشی

 شجاعی : یادم رفت شادی کنم. 

 

مسعود شجاعی هم نام خود را بین بازیکنان گلزن در لالیگا به ثبت رساند و اکنون دو بازیکن ایرانی لالیگا در جمع گلزنان قرار دارند.
زمان این رسیده بود که مسعود برای اوساسونا گلزنی کند اما او روزی پایش به گلزنی باز شد که قرمزهای دی ناوارا نیاز به این گل و برد مقابل نومانسیا داشتند. مسعود و نکو در اوساسونا به خوبی می درخشند و آنها را باید بازیکنان کلیدی این تیم بدانیم و به آنها میبالیم که نبض بازی یک تیم لالیگا را در دست دارند. پسر جوان آریایی به گفته کاماچو روزی ستاره لالیگا می شود و ما تا آن روز منتظر میمانیم.  

وقتش رسیده بود تا گلزنی کنی ؟! 

دقیقآهمه تیم به من می گفتند باید گل بزنم و خودم هم در چند بازی گذشته به دنبال گلزنی بودم که خدارا شکر در بازی با نومانسیا توانستم گلزنی کنم. 

در مورد بازی صحبت کنیم که یک برد حساس را بدست آوردید. 

بازی خیلی خوبی بود و ما باید این بازی خانگی را می بردیم تا بین رقبایمان فاصله زیاد نشود. آنها همه بازیهای خود را برده بودند و ما هم باید سه امتیاز را میگرفتیم. دو گلی که زدیم کاملآ تاکتیکی بود و روز گلها در تمرینات کار کرده بودیم. نیمه دوم بازی افت کرد و بیشتر توپ روی هوا بود. 

با این برد فاصله تان با سایر تیم های بالای جدول بیشتر شد. 

فاصله مان کم شد ولی هنوز هم در منطقه خطر هستیم و نمیتوانیم احساس آرامش داشته باشیم.
خدارا شکر تیم ما در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کرده و با روحیه ای که در تیم وجود دارد تصور نمی کنم اوساسونا سقوط کند. 

نومانسیا هم جزو رقبای شما به حساب می آید ؟ 

بله آنها هم مثل ما در معرض خطر سقوط قرار دارند و با این برد شرایط ما بهتر شد چون از یکی از رقبایمان امتیاز گرفتیم. در نیم فصل دوم سه برد و دو تساوی به دست آوردیم که نشان میدهد اوساسونا در حال پیشرفت است. 

اسپانیول توانست بارسا را شکست دهد. این برد مشکوک نبود ؟ 

نه٬ اصلآ مشکوک نبود چون در چنین سطحی از فوتبال این کارها انجام نمی شود؛ مخصوصآ در دربی که حساسیت ها بیشتر است. به هر حال اسپانیول هم امتیاز گرفت و کار ما هم کمی سخت تر شد. 

گلزنی در لالیگا جذاب بود ؟ 

خیلی شیرین بود. من بعد از گل خوشحالی نکردم و فقط سر جایم ایستادم. 

چرا خوشحالی نکردی ؟ 

شوکه شده بودم و یادم رفت و به همین دلیل خوشحالی نکردم. من منتظر این اتفاق بودم ولی خیلی زودتر از چیزی که فکر می کردم اتفاق افتاد. من از خوا خواستم که در این بازی گل بزنم و خدا هم خیلی زود جواب خواسته ام را داد. به همین دلیل شوکه شدم. درکل٬ گلزنی در لالیگا شیرین بود. 

پس باید باز هم منتظر گلزنی تو باشیم. 

گل اول خیلی مهم بود و از این به بعد با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کنم و نگاهم به گلزنی بیشتر است و هرچه خدا بخواهد. من تلاشم را می کنم. می خواهم همین روند خوب را ادامه دهم. بعد از بازی با رئال مادرید همه بازی ها را فیکس بودم و مهاجم نوک بازی کردم.
از ایـن نـاراحت بـودم کـه چـرا گـل نـمی زنـم کـه توانستــم گلزنــی هم بکنـم. 

بازی در مهاجم نوک سخت نیست ؟ 

نه٬ من در پست جدیدم کاملآ راضی هستم و توانستم خواسته های کاماچو را برآورده کنم. کم کم دارم بازی در این پست را یاد می گیرم. 

وقتی تو مهاجم نوک هستی٬ ددی و پاندیانی چه پستی بازی می کنند ؟ 

پاندیانی در بازی با نومانسیا پشت سر من بازی می کرد و در حمله اضافه می شد. ددی هم بازی نکرد. 

اکنون مهاجم نوک اوساسونا تو هستی ؟ 

بله٬ من در این پست بازی می کنم و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. 

کاماچو در نوک خط حمله از تو چه می خواهد ؟ 

او از من می خواهد در هجده قدم دریبل بزنم و بازیکنانی که اضافه می شوند را تغذیه کنم. 

فکر نکنم سقوط کنید. 

در طول فصل بارها با هم حرف زدیم و حتی در رده آخر جدول هم که بودیم٬ می گفتم اوساسونا سقوط نمی کند و اکنون هر هفته به بالای جدول می رسیم. با این حال معتقد هستم کار خیلی سختی داریم و هنوز به آرامش نرسیده ایم. 

بعد از بازی با بارسا٬ کاماچو به تو اعتماد کرد؟ 

اگر در برابر نومانسیا گل زدم فقط به دلیل اعتماد کاماچو به من است. او بعد از اشتباه بازی با بارسا به من این فرصت را داد تا جبران کنم و من را در پست جدیدی قرار داد. من در این مدت می خواستم پاسخ اطمینان کاماچو را بدهم و خوشحالم با مربی ای کار می کنم که به من فرصت داد تا اشتباهم را جبران کنم و همان اشتباه باعث رشد من شود تا امروز در لالیگا گلزنی کنم. 

با کاماچو راحت هستی ؟ 

کاملآ راحت هستم و در این مدت او کمک زیادی به من کرده است. او مربی بزرگی است و کار کردن با مربی ای مثل کاماچو می تواند برای من افتخار باشد. 

نکو چقدر در این مدت به تو کمک کرد ؟ 

بیشترین کمک را به من٬ آقا جواد کرد. وقتی به اسپانیا آمدم او همه چیز را به من یاد داد به طوری که گویا فصل قبل در تیم بودم. او در زمین و خارج از زمین خیلی به من کمک کرد و خدارا شکر می کنم که برادر خوبی مثل نکو دارم. 

بازی با عربستان را چطور می بینی ؟ 

بازی سخت٬ اما سرنوشت سازی است. تمام امتیاز این بازی را باید بگیریم تا جایگاه بهتری را در جدول داشته باشیم. عربستان چیزی برای از دست دادن ندارد و حریف بسیار خطرناکی برای تیم ملی خواهد بود. 

تیم ملی به جام جهانی می رود ؟ 

باید واقع گرایانه با وضعیت تیم ملی برخورد کنیم.
تیم ملی شرایط رفتم به جام جهانی را دارد اما در بازی های آینده نباید امتیازی را راحت از دست بدهیم. بازی با عربستان خیلی برای ما با ارزش است و باید با برد این بازی را پشت سر بگذاریم. 

 

 

 

 

سال نو تمامی دوستان عزیز رو پیشاپیش تبریک عرض می کنم.
امیدوارم شاهد موفقیت های بزرگ و بزرگتر شما و تمام بازیکنان عزیزمون باشیم. 

برای مشاهده باقی عکس ها لطفآ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

نظرات 88 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 24 اسفند 1387 ساعت 00:18 http://www.oxinads.com/?a=27217

با سلام به شما دوست عزیز وبلاگ زیبا وجامع و کاملی داری ..آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟
-->شما با گنجاندن تبلیغات اکسین ادز و معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها(عضو گیری نمودن) و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ 700 ریال بابت کلیک بیننده وبلاگ روی تبلیغات و مبلغ 50 ریال بابت عضویت افراد در سیستم از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
--> بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
--> توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید
اگـــــر بدنبال درآمد ماهیانه و مادام العمر هستید به این آدرس برید.
http://www.oxinads.com/?a=27217

زهراونازنین 26 اسفند 1387 ساعت 19:45 http://www.fery-javad

سلام اپم بیا. اپت خیلی باحال بود

ملیکا 26 اسفند 1387 ساعت 22:23 http://www.masoud-javad.blogfa.com

سلام هوادار مسعود.خوبی؟؟؟الان که دارم نظر میدم،فشارم افتاده...بابا لااقل خبرمون میکردی تا یکهو دپرس نشیم...وای چه عکسای جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگری بود... خیلی حال کردم. مرسی از مصاحبه و عکسای قشنگت. راستی یه سری هم به من بزن.. اپم. فعلا بای

ملیکا 27 اسفند 1387 ساعت 11:11 http://www.masoud-javad.blogfa.com

سلام عزیزم.خوبی؟؟؟سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم...ایشاا...سال خوبی داسته باشی...

سلام
خوبی؟
حالا دیگه آپ می کنی و خبر نمیدی؟
اونم آپ به این خوشکلی!
وااااااااااااااای عکسایی که از مسعود عزیزم گذاشتی خیلی خوشگل بودن!:)

پردیس 27 اسفند 1387 ساعت 15:51 http://mostafa-zamane.blogfa.com

سلام خوبی من از وبلاگت خیلی خوشم اومد اولین وبلاگی را دیدم که تو این ماه اپ کرده چون هر وبی را می رفتم تو اسفند یا تو مرداد از اینا اپ کرده بود من از مسعود خیلی خوشم می اید خیلی هم دوست دارم در بارش وبلاگ بزنم اما نمی دونم از کجا مطالب و عکس در بیارم .سر بزن بای

ساناز 27 اسفند 1387 ساعت 16:03 http://javad-6.blogfa.com

_________upupupupp__________upupupup
_______upupupuppupup______upupupupuppup
____upupupupupupupupup__upupupupupupupup
__upupupupupupupupuupupupupupupupupupupup
_upupupupup__upupu__pupup_______upupupupup
_upupupupup__upupu__pupup__upupu__pupupup
__upupupupu__pupup__upupu__pupupu__pupup
___upupupup__upupu__pupup__upupu__pupup
____upupupu__pupup__upupu__pupu__pupup
_____upupup__upupu__pupup__u___pupupu
______upupu__pupup__upupu__pupupupup
_______upup__upupu__pupup__upupupup
________upu__pupup__upupu__pupupup
_________upup_____upupupu__pupupu
__________upupupupupupupupupupup
___________upupupupupupupupupup
____________upupupupupupupupup
_____________upkardamupkardam
______________upupupupupupup
_______________didarupppkardd
________________upupupupup
_________________upupupup
__________________upupup
___________________upup
____________________up اپممممممممممممم[قلب]

ساناز 27 اسفند 1387 ساعت 16:07 http://javad-6.blogfa.com

اپ خیلی قشنگی بود منم اپممممممممم

سوزی 28 اسفند 1387 ساعت 12:53 http://hotgirl2009.blogfa.com

عزیزم عالی بود باورت میشه ؟!داره گریم میگیره!
تورو خدا بگو این عکس های خوشگل رو از کجا میاری؟!
خواهش میکنم خصوصی یه دونه از آدرس هاش رو بده
ممنونت میشم یه دنیا

سلااااااااااااام

من آپم

بدو که منتظرتم

راستی با اجازه یکی از عکساتونو گذاشتم تو وبم

سلام حال شما
چرا آپمی کنید خبرم نمی کنید..!!
بسیار جالب و خواندنی بود. عکس های زیبایی هم گذاشتید.
نوروز پیشاپیش مبارک

سلاااااااااااااااااااااااااااااام:)
خوبی؟
مرسی از لطفت
ممنون...:*
سال نو رو هم تبریک میگم

زهرا ومریم 2 فروردین 1388 ساعت 13:48

سلام عزیزم سال نوت مبارک عیدت مبارک گل زنی مسعود مبارک
مرسی ازگلی که برام گذاشتی مدیونم کردی عزیزم
امید وارم سال خوب و سرشار از موفقیت داشته باشی
بابای

مطی 2 فروردین 1388 ساعت 15:39

سلام
عیدت مبارک عزیزم
ممنون بابت راهنمایی هات
بابای

شیما 3 فروردین 1388 ساعت 13:04 http://javad-nekou.blogfa.com/

سلام سال نو مبارک [قلب]
......................................................................................................
.....................................................#######...............................
.....##########........@......#............@.....................................
.....#....#............#.................#............@....................................
......###.............#..................#...........@...................................
..........................##########...........@.......@@.......................
............................................................@.......@@.......................
............................................................@.......@@......................
............................................................@.......@@@@@@@@@@
............................................................@........................@.....@
........................................................................####......@.@.@
...........................................................................##...............@
.............................................................................#...............@
..............................................................................................@

ترنم 3 فروردین 1388 ساعت 21:17 http://TARANNOM6.BLOGFA.COM

سلام وصدسلام

عید قشنگ تون مبارک

آپ تون هم مثه همیشه عالیه وعکسه معرکست...

من دوباره راه انداختم...

به روزم...

منتظرتون

پردیس 5 فروردین 1388 ساعت 13:40 http://mostafa-zamane.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی تو وبم می خواستم اسمت را بدونم چون این طوری انگار خیلی بد هستش .عیدت مبارک امید وارم مسعود هم عید خوبی را داشته باشه اگه یه گل هم بزنه.

. . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *. سلام من آپم
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .بدو بیا بترکون
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . .

پریسا 6 فروردین 1388 ساعت 20:59 http://masoud-shojaei-19.blogfa.com/

سلام دوست عزیز عیدت مبارک.
وبلاگ فوق العاده ای داری موفق باشی.
من لینکت میکنم.اگه خواستی تو هم لینکم کن و در ضمن یه سری هم بزن.
راستی یه سوال خصوصی...

پریسا 6 فروردین 1388 ساعت 21:00 http://masoud-shojaei-19.blogfa.com/

تو از چه سایتی برای آپلود عکس استفاده میکنی؟

انسیه 6 فروردین 1388 ساعت 23:32

ممنون از عکس های قشنگت البته اقای شجاعی را از نزدیک دیده ام فقط خدا کنه مثل بعضی ها مغرور نشه

دوست عزیز ممنون از این که به این وبلاگ سر میزنید٬
در ضمن شما اگر ایشون رو از نزدیک دیدید که باید مطمئن باشید غرور کاذب ندارن!
بلاخره رفتار سنگین شایسته همچین بازیکنی هست که نمیشه اسمش رو گذاشت غرور.
موفق باشید

ملیکا 7 فروردین 1388 ساعت 23:09 http://www.masoud-javad.blogfa.com

تو کی هستی؟؟؟
فقط همینو بگو...من ادم راز نگه داریم....اینو میتونی از نسیم هم بپرسی....لااقل بیا خصوصی بذار...به خدا اگه جوابمو ندی ناراحت میشم....نکنه تو پسری؟؟؟؟

مردان پرسپولیس 8 فروردین 1388 ساعت 12:28 http://www.3265p.blogfa.com

گلم آپم منتظرمااااااااااااااااااااااااا بیا

سلام
گلزنی مسعود رو با تمام وجود عاشقانه تبریک میگم D:*:
جیگگگگگگگرم گل زدددددددددددددددددددددددددددد

زهراونازنین 9 فروردین 1388 ساعت 01:32 http://www.fery-javad

سلام اپم بیا

انوش 9 فروردین 1388 ساعت 02:39

گل قشنگی زد

باز دم این گرم

ممنون دوست عزیز

ملیکا 9 فروردین 1388 ساعت 17:02 http://www.masoud-javad.blogfa.com

سلام هوادار عزیزم...خوبی؟؟؟
من اپم....حتما بیا......اگه نیای ناراحت میشم.......
بای بای

سلام مرسی که اومدی :)
ببین میشه بگی عکسای این آپتو از کجا گذاشتی؟؟؟
مرسی
باباش

سلام


به روزم
دوست داشتید بیایید

راستی تبریک به خاطر گلزنی شجاعی و تسلیت به خاطر باخت سنگین تیم ملی

سلام عزیزم
من آپم :*

محمد رضا 15 فروردین 1388 ساعت 21:25 http://mohamad-sn.persianblog.ir/

دست های نامریی برای انتخاب سرمربی !!!
منتظرتم

سلام عزیزم خوووووبی؟؟ :*
گلزنی مسعود و برد اوساسونا رو تبریک میگم
فهلا باباش :*

شیما 17 فروردین 1388 ساعت 16:32 http://javad-nekou.blogfa.com/

سلام خوبی
برد اوساسونا و گلزنی مسعودو تبریک میگم

.__________#####_____##___آپم___##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______#######__
______________##_________####____

ساناز 17 فروردین 1388 ساعت 19:01 http://javad-6.blogfa.com

___♥♥♥
__♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\\__♥آپم
_♥___\\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم

زهراونازنین 19 فروردین 1388 ساعت 20:22 http://www.fery-javad

سلام چطوری؟ گلزنی مسعود رو بهت تبریک میگم.


به امید موفقیت این دو در فوتبال دنیا

اپم بیا

سلام عزیزم مرسی نظر لطفته

ترنم 20 فروردین 1388 ساعت 21:10 http://TARANNOM6.BLOGFA.COM

سلام


گل مسعود رو تبریک می گم....


کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من به روزم ولی هیشکی نمیادچرا....؟؟!

شیوا 21 فروردین 1388 ساعت 13:12 http://anarammehr.blogfa.com/

وبلاگتون خیلی قشنگه !

سلام آپم گلم

حدیثه 22 فروردین 1388 ساعت 08:51

۱دنیا ممنون عزیزم
مسعود عزیزم دوست دارم
وبلاگت محشر ترکوندی هزاران بار مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

سارا 22 فروردین 1388 ساعت 15:15 http://www.alireza-haghighi13.blogfa.com

سلام
من اولین باره اومدم وبلاگت خیلی ازش خوشم اومده
اگه دوستداشتی یه سری به وبم بزن وبگو با چه اسمی بلینکمت؟
فعلا

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام... وای تو حالت سکته ام. میدونستی؟

HiSaW&TaNiYa 23 فروردین 1388 ساعت 20:59 http://nikbakht-nekoonam.blogfa.com

sallam borde time perspoliso tabrik migam midonam kheili khooshhalin vaghean hameye bacheha khoob bazi kardan be khoosoos jadoogar
bebakhshid age ye zare kam peyda shooodim be khatere inke ye kam saremon shologhe bazi badi ro ba ye upe khoob va ba aksaye ghashang behetoon ghool midiiim
bye byeeeeee

سلام
مر30 از حضور سبزتون...
من فکر می کردم برای پست قبلی خبرتون کردم اما انگار اشتباه می کردم
به هرحال ببخشید...
مهم اینه که شما دوستان همیشه به من لطف دارید...

سارا 24 فروردین 1388 ساعت 15:28 http://www.alireza-haghighi13.blogfa.com

سلام
اومدم خبر بدم که لینک شدی
بعد شم بگم منو با اسم علیرضا حقیقی (سارا)
بلینک ممنونم عزیزم
بای

پریسا 24 فروردین 1388 ساعت 18:32 http://masoud-shojaei-19.blogfa.com/

سلام خوبی؟
گلزنی دو باره مسعود جون رو تبریک میگم...
به روزم اگه وقت کردی بیا...

حسام 24 فروردین 1388 ساعت 18:56 http://zandi7.blogfa.com

سلام عید توام مبارک
بابا یکی جلوی مسعود رو بگیره ۲تا گل پشت سر هم. دیشب هم گل زد اوساسونا برد ۱-۲ مسعود گل اول رو زد. هفته پیشم عجب گلی زد خدا شاهد خیلی حال کرد .

مرررررررررررسی عزیزم !!

ملیکا 27 فروردین 1388 ساعت 20:10 http://www.masoud-javad.blogfa.com

سلام عزیزم.
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اپم..........حتما بیاااااااااااااااااا
راستی چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا بای........

سلام
من رو با نام "تالار گفتمان" لینک کنید و بهم خبر بدید تا شما رو لینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد