مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

ایران ۱ - ۱ امارات (با پاس گل مسعود شجاعی)

 

دوستــــــــــــــان همگی ۱ امتیاز رو تبریک میگم.......
ولی ای کاش میبردن!
به هر حال الانم هممون خوشحالیم.  

 

درضمن گل کریم باقری هم با ســــــــانتر زیبای مسـعود شجــــــاعی بـــــــــــود!!!!  

«خسته نباشی آقای مسعود شجاعی»

البته با کلی موقعیت های دیگه ای که مسعود شجاعی ساخت و بازی همیشه عـــــــــــــــــــــالی و حرفه ای تکنیکـــــــــــــــــــــــیش!
که متاسفانه انگار بعضی ها نمیبینن همه اینهارو 

بگذریــــــم! 

دیدید؟! مسعود شجاعی بازیکنی نیست که شماره کس دیگری رو تصاحب کنه٬ درسته عدد مورد عالقهش ۷ هست ولی با همان شماره ۱۸ که بازی های اخیر هم بر تن کرده بود وارد زمین شد٬ من میدونستم٬ دست نویسندگان متخیل و فعال مطبوعات هم واقعآ درد نکنه٬ به هر حال اگر اینجا من خبری درج میکنم از مطبوعات معتبر و برای هواداران مسعود شجاعی این کار رو میکنم٬ اگر بعدآ تخیلی از آب در آمد شما ببخشید!   

این عکس ها هم برای بازی های قبلی هست. 

 

 

  

 

نظرات 12 + ارسال نظر


سلام وبلاگت واقعا زیباست
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
راستی اگه برای تبادل لینک یا لوگو موافقی لوگوی وبلاگمو یا لینک به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! داخل وبلاگت قرار بده بعدش منو خبر کن

حسام 30 آبان 1387 ساعت 02:28 http://zandi7.blogfa.com

سلام مسعود خدایی حرف نداره عالی بازی کرد

حسام 30 آبان 1387 ساعت 02:47

صفحه واسه من باز نمیشه

محمد 30 آبان 1387 ساعت 13:49 http://www.iransport.blogsky.com

سلام خسته نباشید.شجاعی دیروز عالی بود.

سلام!
آپم سر نمیزنی؟
راستی! شماره ۷ تیم ملی مال یه نفر به نام فریدون زندی هست!
فکر کنم آقای شجاعی باید یه شماره دیگه رو انتخاب کنن!

m@her-k~~ 2 آذر 1387 ساعت 01:10 http://www.maherkaka.blogfa.com

چیزی که عیان است چه حاجت بیان است
من که کیف کردم عجب بازی میکرد
راستی تازه آپ کردم آپم قشنگه بیا
بقیه عاشقان فوتبال رو خبرکن مرسی
بابای

سلام ممنون که به من سر میزنی و ممنون از اینکه منو لینک کردی اگه زحمتی برات نیست اون یکی وبلاگمو هم لینک کن ممنونت میشوم منم لینکت میکنم .
http://mohamad-movie.blogfa.com/
موفق باشی.

انوش 4 آذر 1387 ساعت 04:02

سلام وب خوبی داری

یک چی میگم به دل نگیر( شوخیه)

نکونام و شجاعی خیلی زوج خوشگلین ( به هم میان)

سلام مرسی از اومدنتون مطلب شجاعی: مادرم با فروش طلاهایش آینده را به من هدیه داد واقعا جالب بود مسعود شخصیت جالبی داره ومن واقعا خوشحالم که نکو با مسعود می گرده بازم مرسی
وب خیلی خوبی دارید

مرجان 4 آذر 1387 ساعت 20:23 http://1990091849ms.blogfa.com

سلام به دوست عزیز
من مثل خیلیا نیومدم بگم اپم
ولی دنبال وبلاگ هواداران مسعود جون میگشتم
تو معرفی نامه همچین نسق گرفتی که یه لحظه گفتم الان که شعبون بی مخ کلم بکنه

مسعود از دیار من
خداییش همه فوتبال خوزستان اخر تکنیک اگه تمایل به لینک بودی خبرم کن

از همه دوستان عزیـــــــــــــــــــــز تشکر میکنم.
و انوش جان از شوخی گذشته از نظر خود من هم این دو نفر با هم عالین٬ واقعآ آدم لذت میبره وقتی کنار هم میبینتشون!

مجید 6 اسفند 1387 ساعت 11:15 http://majidtavakoli10.blogfa.com/

سلام........... اولین گل مسعود رو بهت تبریک میگم

خوشحال میشم سری به ما بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد