مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

اولین پست و بیوگرافی

  

سلام به تمامی طرفداران و دوستداران مسعود شجاعی ٬ 

اولین پست این وبلاگ رو مینویسم به امید موفقیت و پیشرفت بیشتر مسعود شجاعی
و همچنین موفقیت این وبلاگ برای حمایت از مسعود شجاعیو خوشحالی طرفداران ایشون... 

و برای اولین پست هم بیوگرافی مسعود شجاعی رو براتون قرار میدم. 

  

نام : مسعود 

نام خانوادگی : سلیمانی شجاعی

تاریخ تولد :  ۱۹/۰۳/۱۳۶۳ 

محل تولد : شیراز

قد :‌ ۱۸۴  ٬  وزن :  ۷۳

 

مسعود شجاعی معمولاً در نقش بازیکن میانی و هافبک راست بازی می‌کند.  

فوتبال حرفه‌ای را در تیم صنعت نفت آبادان شروع کرد، و پس از آن به تیم سایپا انتقال یافت٬    

سپس در تاریخ ۰۳/۰۵/۸۵ به تیم الشارجه امارات پیوست٬

و در تاریخ ۰۳/۰۴/۱۳۸۷ با قرارداردی سه ساله به تیم اوساسونا اسپانیا پیوست. 

اولین بازی ملی او مقابل تیم لائوس در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ بود.

نظرات 16 + ارسال نظر
حسام 22 آبان 1387 ساعت 04:09 http://www.zandi7.blogfa.com

سلام واقعا عالیه منم از بازی مسعود خیلی خوشم میاد
ایشاالله تو کارت موفق باشی

سلام!
ممنون که سر زدی..
من بیشتر وبلاگ رسمی معدنچی رو آپ میکنم..
خوشحال میشم سر بزنی..

www.mehrzadmadanchi.blogsky.com

www.mehrzadmadanchi.persianblog.ir

www.mehrzad-madanchi.blogfa.com

iman 22 آبان 1387 ساعت 15:56 http://www.ferydoonzandi.blogfa.com

سلام . ممنون که وبلاگ زندی سر زدید . وب خوبی دارید . امیدوارم موفق باشید .

زندی نیوز 22 آبان 1387 ساعت 19:15 http://zandi-news.blogsky.com

سلام
امیدوارم که در کاری که شروع کرده اید موفق باشید.
با سپاس و احترام

تینا* 22 آبان 1387 ساعت 20:05

چه عالی .............
حتمآ سعی کنین ادامه بدین مسعود عالیه !

ترنم 23 آبان 1387 ساعت 00:20 http://z14r7b11ar6.blogfa.com

سلام

من ازهوادارهای زندی ام

البته طرفدداراوساسونا

منتظرحضورگرم وفوتبالی تون هستم.

راستی واسه مسعودشجاعی سنگ تموم گذاشتید.خسته نباشید...لینکتون کردم دوست داشتیدمنولینک کنید.

منتظرم

سالی 23 آبان 1387 ساعت 02:52

وای من عاشق مسعود شجاعیمممممممممممممممم

nikkiii 23 آبان 1387 ساعت 12:53

merrrrrsy biographye kameltar kash mineveshtiiiin alaghemandiyaaaa shomareye morede alagheeeeo in chizaaaaa khabaram benevisiiiin azaaash :X:X:X:X:X:X:X

nikkiii 23 آبان 1387 ساعت 12:57

ahaaaaan rasty ax axam bezaaaaarrrrriiiiin

نازنین 23 آبان 1387 ساعت 16:33 http://www.fery-javad.blogfa.com

سلام وبتون عالی امیدوارم موفق باشید وازاینکه به ما سر زدید ممنون اولی آپمون را انجام دادیم خوشحال میشیم اگه بیاین.

از لطف تمــــــــــــــــــــــــــــــام دوستان عزیز بسیار متشکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

غزال 13 آذر 1387 ساعت 20:24

وای موضوع وبلاگت عالیییییییییییییی

‌Boooooooooos

سلام. من که واقعا بازی مسعود شجاعی رو خیلی خیلی خیلی دوست دارم.
امیدوارم همه جا موفق باشه

ارتمیس 1 اسفند 1387 ساعت 22:12 http://www.artemistanhaee.blogfa.com

سلام
من هم از طرف داراشم
من فال گرفتم زده بود ......
وبت عالیه

مریم 11 اسفند 1387 ساعت 22:37

سلام من از عاشقای دو اتیشه جوادومسعود هستم.........مرسی که بیوگرافی مسعودو گذاشتین................بووووووووسسسسسس

خواهش میکنم عزیزم :)

reza 11 دی 1388 ساعت 20:04

man asheghe masoodam
hameye axasho az internet gerreftam.khoshhalm ke to ham ba man ham hessi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد