مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

مسعود شجاعی

این وبلاگیست صرفآ برای حمایت از ستاره جوان و تکنیکی و حرفه ای ایرانی -مسعود شجاعی- و همچنین برای دوستداران و طرفداران ایشون..

مصاحبه

مصاحبه روزنامه خبر ورزشی در تاریخ دوشنبه ۲۷ آبان ۸۷؛ 

 

  

 

در اوساسونا فهمیدم مهاجم گلزن نعمت است! 

 

چند ساعت قبل از بازی اوساسونا-اتلتیکو بیلبائو با مسعود شجاعی همکلام شدیم. روحیه اش بسیار خوب بود و تقریبآ هر سوالی که از او می پرسیدیم٬ با خنده پاسخ میداد. روحیه بازیکن کلیدی ای مثل مسعود شجاعی برای تیم ملی و علی دایی اهمیت زیادی دارد و امیدواریم این روحیه تا بازی با امارات ادامه داشته باشد. 

تبریک میگوییم٬ اتفاق عجیبی افتاد! 

چه اتفاقی افتاده؟! 

اتفاقی بالاتر از اینکه اوساسونا برد؟! 

اتفاق عجیبی است؟ 

نیست؟ در تهران همه از پیروزی شما حرف میزنند.  

چقدر جالب٬ چقدر اوساسونا در ایران محبوب است! 

حالا چه اتفاقی رخ داد که بالاخره در جام حذفی اسپانیا برنده شدید؟ 

مثل همه بازی ها ۱۰ موقعیت گل داشتیم٬ نزدیم و روی یک صحنه ساده توانستیم گل بزنیم. حالا میفهمم که یک مهاجم گلزن برای هر تیم نعمت است و یک گلزن چطور میتواند نتایج یک تیم را تغییر دهد. 

فن نیستلروی خوب است؟ 

نیستلروی پیشکش٬ یک مهاجم باشد که توپ ها را گل کند٬ برایمان کافی است. من فکر کنم اگر مهاجم گلزنی در اوساسونا بود اکنون آقای گل لالیگا میشد! 

پس برد مقابل تیم ختافه در جام حذفی هم از دستتان در رفت؟ 

باید ۵ ٬ ۶ گل به ختافه میزدیم ولی هنر گلزنی در مهاجمان اوساسونا مرده است و باید بمیریم تا ببریم! 

روند کنونی را چطور میبینی؟ 

به نظر من شرایط بهتر میشود. شرایط خیلی فرق کرده و مطمئن هستم وضع کنونی تغییر خواهد کرد. 

با آقای کاماچو کار کردن راحت است؟ 

در فوتبال حرفه ای مربی و بازیکن بدون احساس با هم کار می کنند. ما بازیکن هستیم و خواسته های آقای کاماچو یا هر مربی دیگری را اجرا میکنیم. 

از تیم ملی خبر داری؟ 

بله٬ یک بازی با قطر در دوحه انجام دادیم و نتیجه خوبی هم به دست آوردیم و حالا با شرایط خوبی به دبدار امارات میرویم. 

بازگشت کریم باقری را چطور میبینی؟ 

آقا کریم تجربیات زیادی دارند و باید از تجربه ایشان استفاده کنیم. 

با آمدن باقری٬ به احتمال زیاد پست تو تغییر میکند. 

مشکلی از این بابت ندارم. مربیان تیم ملی هرکجا که بخواهند بازی میکنم٬ مهم موفقیت تیم است. 

احتمال دارد کمی دورتر از دروازه حریف بازی کنی؟ 

دور بودن از دروازه برایم مشکل ساز نمی شود چون در زمان حمله می توانم اضافه شوم. در دو بازی گذشته هم دیدید که دو پاس گل دادم٬ من مشکلی ندارم. 

بازهم هافبک چپ بازی خواهی کرد؟ 

من در بازی با کره شمالی از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی نداشتم٬ سرما خورده بودم و با آمپول بازی کردم. اگر سرحال باشم٬ می توانم در این پست هم بازی کنم. 

تا حالا در پست هافبک چپ به غیر از بازی با کره شمالی بازی کردی؟ 

مشکلی با پست هافبک چپ با سیستم ۲-۴-۴ ندارم. در اوساسونا هم بازی هایی در هافبک چپ انجام دادم. 

نظرت در مورد بازی با امارات چیست؟ 

بازی آسانی نخواهد بود٬ امارات همه بازی هایش را تا اینجای کار باخته و برای حیثیت ملی و دفاع از آبروی فوتبال خود پا به این بازی میگذارد و قطعآ حجومی بازی خواهد کرد. در حالت طبیعی امارات حریف ما نمی شود٬ اما اکنون شرایط طبیعی نیست و از هر تیمی که حیثیتی بازی کند٬ باید ترسید٬ ما می توانیم از ضد حملات استفاده کنیم. 

دو سال در لیگ امارات بازی کردی٬ نگاهت در مورد فوتبال امارات چیست؟ 

به نظرم آنها لیگ خوبی دارند٬ برای پیشرفت فوتبالیست های ایرانی خوب است اما نه برای بلند مدت. بازیکن اگر میخواهد لژیونر شدن را تجربه کند٬ برای اولین تجربه لیگ امارات بهترین است. فوتبال امارات روز به روز در حال پیشرفت است ولی مثل فوتبال ایران استعداد ندارند و ما میتوانیم از امکانات آنها برای پیشرفت استفاده کنیم. 

با کسی در تیم امارات کرکری نداری؟ 

نه٬ من بچه خوب و آرامی هستم و با کسی هم کرکری ندارم! 

 

  

 

 

 

بازی یکشنبه ۳ آذر٬ اوساسونا و UD Almería هم٬ ۳-۱ اوساسونا برد.

نظرات 16 + ارسال نظر
حسام 6 آذر 1387 ساعت 00:23

خیلی عالی بود مصاحبه
مثل همیشه کارت عالی بود

مرجان 6 آذر 1387 ساعت 07:27 http://1990091849ms.blogfa.com

سلام عزیزم
مصاحبه ات تک بود
تک اور

سلام ازاینکه به ما سرزدید ممنون خواستم بگم آپیم خوشحال میشیم اگه بیای.

نیلوفر 7 آذر 1387 ساعت 16:06 http://rhi.blogfa.com

فکرکنم من اولین وبلاگی هستم که به طرفداری ازمسعودشجاعی پرداختم وتوهم دومین به امیدروز ی که طرفداری مسعودعزیزان قدرزیادبشن که قابل شمارش نباشن
راستی من عکسات روبرداشتم اگه باتبادل لینک موافقی بهم خبربده

مریم 8 آذر 1387 ساعت 16:41

الهی قربونش برم

مریم 8 آذر 1387 ساعت 16:43 http://www.setare-chin.blogfa.com

سلام خوبید خسته نباشید منم واسه مسعود جون وب درست کردم ولی وقت نمیکنم برم آپ کنم دوست دارم با شما همکاری کنم

سلام عزیزم من لینکت کردم مرسی از اینکه اومدی
راستی پیروزی اوسا رو تبریک میگم
بابای

انوش 9 آذر 1387 ساعت 00:27

وب خیلی خوبی داری

فرزانه 9 آذر 1387 ساعت 12:47

سلام خیلی خوب بود موفق باشی

از همه دوستان تشکر می کنـــــــــــــــم.
خیلی خیلی خوشحالم٬ امیدوارم روز به روز طرفدارهای بیشتری رو اینجا ببینم.

نیلوفر 10 آذر 1387 ساعت 13:24 http://rhi.blogfa.com

دوست خیلی خیلی خوبم سلام من اون مطلب روتوی روزنامه ی جام جم(نسل سوم)خوندم ازماهنامه اوساسوناخبرندارم

شیما 12 آذر 1387 ساعت 15:07 http://javad-nekou.blogfa.com/

سلام
وبلاگ قشنگی داری باخت اوسا رو هم تسلیت میگم

سلام عزیزم چرا یه اسم نمی زاری من این جوری احساس
خوبی ندارم نه که بگم دوست ندارم من واقعا از وب و سبک نوشتنت خوشم میاد ولی نمی دونی نت چقدر فضولم
خببریم سراغ اصل مطلب بابا تو دیگه کی هستسی دست
جواد و بستی(منظور مسعود است)
راستی به احتمال زیاد مثل بازی با قطره
متاسفم
دوست دارم
بابای

نازنین 12 آذر 1387 ساعت 20:23 http://www.fery-javad.blogfa.com

سلم ازاینکه بهمون سرمیزنی ممنون وبلاگت عالیه مطالبش هم به روزه امیدوارم که روز به روز بهتر بشه.بابای

حسام 13 آذر 1387 ساعت 02:11 http://zandi7.blogfa.com

سلام
ما منتظریم تا آپ کنیاااااا
موفق باشی

محسن 27 خرداد 1388 ساعت 20:45

مسعود جوووون خیلی قشنگ بازی می کنه مگه نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد